Klantenservice

U kunt op onze webshop als doe het zelver complete reparatiesets bestellen waarin alle benodigdheden zitten voor het repareren van tientallen beschadigingen. Voor de professionele herstellers zijn alle materialen per stuk of per verpakkingseenheid te bestellen.

Niet tevreden?
We doen ons best om iedereen tevreden te stellen, maar het zou natuurlijk kunnen dat u niet tevreden bent. Geeft u dit aan dan zorgen wij voor een passende oplossing!

 

Betalen

Proffill accepteert de volgende betaalmethoden:

  • iDEAL: via de vertrouwde online betaalomgeving van je bank
  • Achteraf betalen: ontvang achteraf de factuur met Afterpay
  • Creditcard: wij accepteren Euro- en MasterCard, Visa en American Express
  • Paypal: ook hier zijn geen extra kosten aan verbonden
  • Bancontact: voor onze Belgische klanten


Veilig online afrekenen:

Voor de online betalingen maken wij gebruik van een veilige SSL-verbinding verbinding. Te herkennen aan het groene slotje in uw adressenbalk. Dit betekent dat alle persoonlijke gegevens die je ons toevertrouwd worden versleuteld. Hierdoor kunnen anderen jouw informatie niet inzien. De belangrijkste bescherming blijft echter je eigen wachtwoord. Geef je wachtwoord nooit aan andere mensen en vermijd open toegang tot jouw account.

Proffill B.V. voldoet aan de geldende privacywetgeving en alle wettelijke voorschriften. Je contactinformatie wordt enkel gebruikt om bestellingen te verwerken en om onze diensten voortdurend te verbeteren. Informatie wordt nooit zonder jouw toestemming verstrekt aan derden. Voor meer informatie zie het Privacy Statement.

 

Bezorgen

Wij verzenden bestellingen naar adressen in Nederland met PostNL. Indien de bestelling niet als brievenbuspost verzonden kan worden, wordt de bestelling als pakket inclusief track & trace verzonden. PostNL bezorgt brievenbuspost van dinsdag t/m zaterdag en pakketjes op werkdagen, meestal binnen 24 uur.

Bestellingen naar adressen buiten Nederland worden verzonden met PostNL, BPost of Deutsche Post/DHL.

Proffill B.V. is niet verantwoordelijk voor vertraging van de bestelling tijdens verzending door PostNL, BPost of Deutsche Post/DHL. U ontvangt van ons een verzendbevestiging, zodra uw bestelling verzonden is.

Besteld u voor 15:00 dan wordt uw bestelling nog diezelfde dag verzonden.

 

Retour

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst van uw bestelling zonder opgave van reden te annuleren. De kosten van de retourzending zijn voor uw rekening. Na goede ontvangst van de goederen zullen wij het volledige aankoopbedrag (inclusief evt. verzendkosten) binnen 14 dagen aan u terugbetalen.

Herroepingsrecht:

U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. U heeft vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden.  Het product kan alleen ongebruikt en,  indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening. Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren. Tevens kunt u gebruik maken van het modelformulier.

Proffill vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product (als de gehele order retour komt), onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.
Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft de ondernemer de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.

Hier link plaatsen naar PDF retourformulier die bezoeker kan downloaden

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar: info@proffill.nl

Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
       
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr .) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Heeft u nog vragen?

Neem dan vrijblijvend contact met ons op:

info@proffill.nl

0345631581

Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 08:30 en 17:00 en via e-
mail op info@proffill.nl.